Termeni & Conditii
Vizitarea, utilizarea si comanda produselor pe site-ul www.myown.ro, presupune acceptul in totalitate a Termenilor si Conditiilor enumerati mai jos, sub care sunt furnizate aceste produse.
1. DEFINITII
Client – persoana fizica sau juridica ce efectueaza o Comanda
Vanzator – SC MYOWN SHOP SRL, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7046/2019, avand Cod Unic de Identificare RO41188298, cu sediul in Str. Argentina nr.25, corp A, Demisol, Sector 1, Bucuresti
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Client si Vanzator, prin care Clientul transmite Vanzatorului intentia sa de cumparare a produselor prezentate pe site
Produse – orice produs, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate Clientului, de catre Vanzator.
Contract – o Comanda lansata de Client si confirmata de catre Vanzator. Clientul accepta termenii in care este incheiat contractul la momentul lansarii comenzii. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.
Vanzatorul acorda clientului o garantie legala de conformitate potrivit prevederilor OUG 140/2021 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si cu cele ale OUG nr. 21/1992 privind protectia consumatorului.
2. PRETURI, MODALITATEA DE LIVRARE, MODALITATEA DE PLATA
Toate preturile afisate pe www.myown.ro sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA 19%. Vanzatorul poate oferi promotii si/sau reduceri pentru produsele afisate. Acestea vor fi vizibile, atat in descrierea produselor, in cosul de cumparaturi, cat si pe factura. Ne rezervam dreptul de a modifica preturile fara o instiintare prealabila, fara a afecta insa comenzile care au fost deja plasate pana in momentul modificarii preturilor.
RRP (Recommended Retail Price) reprezinta pretul recomandat de producator sau de distribuitor pentru vanzarea cu amanuntul. Acesta este un pret orientativ, pretul final fiind stabilit de fiecare vanzator in functie de propria politica de preturi. Afisarea acestui pret este pur informativa, avand rolul sa ajute clientul in prospectarea produselor. RRP nu este si nu va fi considerat de catre client ca fiind pretul de referinta pentru campaniile de reduceri. Pretul taiat reprezinta pretul de referinta, respectiv cel mai mic pret la care s-a vandut produsul in ultimele 30 de zile dinaintea aplicarii reducerii.
Preturile afisate sunt valabile in limita stocului disponibil.
Livrarea se face prin firma de curierat rapid Cargus sau in reteaua de lockere easybox (Sameday) si este GRATUITA pentru toate comenzile cu valoare mai mare de 100 lei! Ne rezervam dreptul de a retine costuri de transport in valoare de de maximum 20 lei pentru coletele neridicate din vina clientului.
Plata produselor se poate face in sistem ramburs si se efectueaza integral la livrarea comenzii, catre curierul care efectueaza livrarea sau prin card, online. In cazul in care un client refuza nejustificat comanda, ne rezervam dreptul de a nu mai accepta plata ramburs pentru comenzile ulterioare, fiind necesara obligatoriu plata cu cardul.
Pretul derizoriu: in unele cazuri, din erori de natura tehnica sau umana, este posibil ca unele produse sa fie afisate cu un pret mult mai mic decat pretul real de vanzare (de exemplu, un produs poate fi afisat cu pretul 1,29 lei in loc de 129 lei). In aceste cazuri, conform art. 1665, alin.2 din Codul Civil, comanda se va anula iar clientul va fi informat telefonic sau prin email.
3. INREGISTRAREA COMENZII
Prin efectuarea unei comenzi pe site-ul www.myown.ro, clientul isi exprima acordul cu forma de comunicare, prin email sau telefonic, prin care vanzatorul isi desfasoara activitatea comerciala. Clientul este 100% raspunzator de corectitudinea datelor introduse la momentul plasarii comenzii.
Caracteristicile produselor si preturile aferente sunt descrise pentru fiecare in pagina din care se face trimitere catre comanda ferma. Odata trimis produsul in cos si plasata comanda ferma, clientul este de acord cu specificatiile si pretul produsului.
Exista posibilitatea ca pentru anumite produse, stocul sa se epuizeze din momentul plasarii produsului in cos pana in momentul finalizarii comenzii. In cazul in care produsul comandat nu este disponibil in stoc veti fi anuntat in cel mai scurt timp posibil (prin telefon sau email). In functie de noul termen de livrare comunicat, dumneavoastra puteti accepta sau anula comanda. Ne rezervam dreptul de a modifica cantitatea produselor din comanda sau de a anula comanda, in functie de stocul disponibil, dar inainte de a efectua modificari, va vom contacta telefonic pentru a va anunta, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.
Instiintarea primita de client, dupa efectuarea comenzii, are doar rol informativ, iar contractul se considera incheiat in momentul primirii de catre client, a notificarii de expediere a comenzii, prin email.
Comenzile in care se solicita de catre client o data de livrare mai tarziu de 7 zile de la data plasarii comenzii vor fi anulate.
Comanda rapida, pe baza de nume si numar de telefon, nu garanteaza retinerea produsului din stoc. Prioritate au comenzile plasate prin metoda clasica, prin adaugarea produsului in cosul de cumparaturi si finalizarea comenzii.
Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese. Motivele ce pot duce la anularea Comenzii sunt: lipsa stoc, pret derizoriu, comenzi anterioare refuzate, etc.
Livrarea se realizeaza prin intermediul firmelor de curierat, iar tarifele, practicate de firmele de curierat, sunt cele valabile la data plasarii comenzii.
Important! Orice persoana care viziteaza site-ul www.myown.ro si care ofera date sau informatii cu caracter personal catre SC MYOWN SHOP SRL isi manifesta acordul in mod expres si neechivoc pentru urmatoarele: SC MYOWN SHOP SRL poate trimite prin email buletine informative cu privire la ultimele noutati aparute pe site; prelucrarea acestor date si informatii personale de catre SC MYOWN SHOP SRL in vederea efectuarii de studii de piata sau transmiterii de materiale promotionale. In conformitate cu prevederile legii 677/2001 dispuneti de urmatoarele drepturi: dreptul de informare, dreptul de acces, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei. Pentru exercitarea acestor drepturi va rugam sa ne contactati prin intermediul sectiunii "Contact" din site.
4. LIVRARE
Magazinul online www.myown.ro ofera serviciul de livrare rapida, prin firma de curierat rapid Cargus sau in reteaua de lockere easybox (Sameday), exclusiv pe teritoriul Romaniei. Pentru intarzierile ce pot aparea, dupa ce coletul a fost predat firmei de curierat, nu suntem raspunzatori, dar va stam la dispozitie cu informatii privind stadiul livrarii coletului, precum si cu orice alte metode ce ne stau in putinta pentru a urgenta livrarea. Livrarea standard este reprezentata de livrarea prin curier la adresa sau la locker, fara optiuni suplimentare (ex. livrare matinala, interval orar prestabilit, livrare cu verificare, etc).
Termenul de livrare al coletelor este intre 1 – 2 zile lucratoare din momentul in care ati primit confirmarea expedierii comenzii, pe adresa dumneavoastra de email. Comenzile plasate in cursul zilelor de sambata si duminica sau sarbatori legale, vor fi expediate in prima zi lucratoare.
5. POLITICA DE RETURNARE A PRODUSELOR
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 de zile de la data la care intrati in posesia fizica a produselor dumneavoastra sau o parte terta, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastra.
Pentru a va exercita dreptul de returnare trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsul, utilizând o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta, fax sau e-mail. De asemenea, puteti completa si transmite electronic de pe site-ul nostru FORMULARUL DE RETUR. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite prin e-mail confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul limita de retur este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retur inainte de expirarea perioadei de 30 de zile.
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate delivrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Orice modificare a starii produselor sau a ambalajului acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce la aplicarea unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Taxele sunt cuprinse intre 0 si 80% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei va fi comunicat catre client dupa receptionarea produselor deteriorate/modificate si inspectarea acestora.
Dupa completarea si transmiterea cererii de retur, vom trimite un curier la adresa dumneavaoastra pentru a recupera produsele.
Pentru comenzile plasate dupa data de 1 februarie 2020, returul sau schimbul de produse este complet GRATUIT, in limita unui singur retur/schimb aferent fiecarei comenzi. In acest caz, costul de transport aferent returului va fi suportat in totalitate de catre myOwn.
Incepand cu al doilea retur/schimb aferent unei comenzi, se vor retine taxe de transport in valoare de 30 lei pentru fiecare produs returnat sau fiecare cerere de returnare sau inlocuire.
Ne rezervam dreptul de a solicita costurile de transport aferente returului/schimbului de produse in cuantum de 30 de lei pentru clientii cu un numar mare de retururi (mai mult de 3 returnari in ultimul an, procent mai mare de 50% produse returnate din numarul total de produse comandate, etc) fara o notificare prealabila. De asemenea, se va solicita clientului plata taxei de transport pentru retur in cazul in care livrarea initiala s-a facut printr-o metoda diferita de metoda standard (ex. livrare matinala, interval orar prestabilit, livrare internationala, livrare cu verificare, etc) sau daca returnarea s-a facut printr-un curier solicitat de catre client cu care societatea noastra nu are contract de colaborare.
Produsele oferite cadou clientilor cu ocazia promotiilor ocazionale vor fi returnate in cazul returnarii comenzii, in caz contrar contravaloarea cadoului se va retine din suma rambursata. De asemenea, daca produsele au fost achizitionate in cadrul unei promotii de tipul "3+1 gratuit", "50% reducere la al doilea produs cumparat" sau "30% reducere la orice portofel achizitionat impreuna cu o geanta din piele", daca in cazul returnarii unuia dintre produse conditia promotiei nu mai este indeplinita, se va recalcula pretul produselor pastrate la valoarea standard, fara a mai beneficia de promotia respectiva.
Produsele expediate catre noi fara transmiterea in prealabil a deciziei de returnare, cele trimise cu ramburs sau produsele deteriorate la transport ca urmare a ambalarii necorespunzatoare vor fi returnate clientului, pe cheltuiala acestuia!
In cazul in care un produs este neconform sau defect la primire, clientul poate solicita inlocuirea acestuia sau rambursarea contravalorii sale, inclusiv a taxelor de transport, in cazul in care un produs identic nu mai este disponibil pentru inlocuire. Produsul va fi inlocuit gratuit, toate costurile de transport fiind suportate de catre vanzator. In cazul in care clientul doreste returnarea contravalorii produsului neconform/defect desi exista posibilitatea inlocuirii sau reparatiei, se vor aplica tarifele de mai sus, corespunzatoare procedurii de renuntare la cumparare.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru contractele incheiate intre doua persoane juridice nu se aplica prevederile OUG 34/2014.
6. DREPTURI DE AUTOR
Continutul acestui website (texte, cod, imagini, grafice, elemente de grafica web, baze de date si orice alte date) este proprietatea SC MYOWN SHOP SRL. Orice folosire a acestuia in scop comercial, incluzand, dar fara a se limita la reproducere sau distributie, copiere, descarcare de fisiere in orice retea, este strict interzisa fara permisiunea scrisa a proprietarului.
Acest website poate contine documente, imagini, informatii sau alte materiale care nu sunt proprietatea administratorului, cum ar fi fotografii, clip art, sau nume, embleme, sigle, logo-uri si alte marci ale unor terti, care sunt proprietatea respectivelor parti.
myOwn este marca inregistrata la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci cu numarul 159637/11.03.2019.
Pentru orice sesizare legata de drepturile de autor puteti trimite email la adresa: contact@myown.ro
7. LITIGII
Prin folosirea site-ului www.myown.ro (vizitarea sau cumpararea serviciilor oferite de acesta), utilizatorul se declara de acord cu "Termenii si Conditiile" de mai sus. Orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si SC MYOWN SHOP SRL sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti, in conformitate cu legile romane in vigoare.
8. LIMITAREA RESPONSABILITATII
Desi ne straduim constant sa oferim informatii corecte, descrierile si imaginile de pe site-ul www.myown.ro pot diferi de realitate. Fotografiile produselor sunt realizate in studio foto cu aparatura profesionala iar culorile sunt calibrate cu dispozitive speciale. Cu toate acestea. culorile produselor din imaginile de prezentare pot diferi de cele reale din cauza caracteristicilor si a ecranului fiecarui utilizator. Dimensiunile produselor sunt masurate in punctul maxim al acestora, cu produsul intins; spre exemplu daca o geanta are forma trapezoidala, dimensiunea prezentata reprezinta latura mare. Descrierile si imaginile NU creeaza obligatii contractuale.
Raspunderea SC MYOWN SHOP SRL este limitata la valoarea pretului platit pentru achizitionarea produsului. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare.
9. GARANTIA PRODUSELOR
Termenul de garantie pentru Produsele comercializate prin intermediul site-ului myown.ro este de 2 ani de la data primirii, pentru defectiuni ce nu pot fi imputate clientului, conform OUG 140/2021.
Face obiectul garantiei orice deficienta de fabricatie ce apare in termenul de garantie. Garantia nu acopera uzura fizica normala a produsului.
Fiind lucrate manual, unele Produse pot prezenta particularitati sau imperfectiuni pe suprafata pielii, in special modelele confectionate din piele naturala. Aceste particularitati nu pot fi considerate defecte si nu vor fi tratate sub incidenta garantiei.
In cazul in care apar probleme in perioada de garantie, Cumparatorul beneficiaza de reparatia sau inlocuirea complet gratuita a Produsului. In cazul in care reparatia sau inlocuirea nu este posibila, se va returna Cumparatorului contravaloarea Produsului.
Urmatoarele situatii duc la anularea garantiei: expunerea produsului la factori de mediu necorespunzatori (caldura excesiva, expunerea prelungita la umiditate sau la ploaie/ninsoare, inghet); defecte aparute in urma unor calamitati sau fenomene naturale (incendiu, inundatii, etc); modificari aduse produsului (fermoare schimbate, etc); defecte aparute in urma manipularii sau utilizarii necorespunzatoare (incarcare excesiva, depozitare pe jos sau in conditii improprii, zgariere, agatare, gaurire, etc); defecte aparute prin frecarea de alte obiecte; defecte aparute in urma utilizarii produsului in alt scop decat cel pentru care a fost proiectat.
Termenul de solutionare a solicitarilor legate de garantie nu va depasi 15 zile.
10. DISPOZITII FINALE
SC MYOWN SHOP SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului www.myown.ro si a structurii acestuia, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul, fara notificare prealabila. SC MYOWN SHOP SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului si nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul www.myown.ro, indiferent de natura acestor legaturi.
Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru o conciliere interna gratuita cu conducerea societatii, dl. Cristian Deaconu, la adresa c@myown.ro.